Klientidelt, koostööpartneritelt ning huvigruppidelt tagasiside kogumine on ülimalt oluline ettevõtte otsustusprotsesside juhtimises. Oleme aidanud mitmeid firmasid nende siseste strateegialiste protsesside parendamise ning kliendihalduse kvaliteedi tõstmise osas.
Meie koostööpartneriteks on firmad, kellele osutame uurigute allhanget ning toorandmete analüüsi teenust. Viime läbi nii kvalitatiiv- kui kvantitatiivuuringuid Eesti piires. Rahvusvaheliste turgude osas oleme kasutanud teiste uuringufirmade abi. Meie peamisteks tugevusteks on kvalitatiivuuringute ja personaalintervjuude korraldamine ning veebipõhiste uuringute läbiviimine Eestis. Meie poole võib pöörduda ka konsultatsiooni saamiseks, soovitud uuringu eesmärkide ning sobiliku metoodika valmimiseks.
Aitame oma klientidel koostada ja läbi viia ka suuremamahulisi netiküsitlusi ning süstematiseeritult koguda ja analüüsida mistahes andmeid. Veebipõhise uuringukeskkonna puhul kasutame Mikare ASK rakendust. See töötab veebipõhiselt ning selle kasutamiseks on vajalik vaid internetiühendus ja mõni enamlevinud veebilehitseja, näiteks Internet Explorer või Mozilla Firefox. Rakendust saab integreerida juba valmisoleva veebilehega või kasutada spetsiaalselt selleks otstarbeks loodud lehte.
Rakendus võimaldab lihtsalt ja kiiresti:
Lisada ja muuta küsitlusele tervituse ning lõpupöördumise teksti.
Lisada ja muuta küsitluse või testi küsimusi, kasutada nii kinniseid kui lahtiseid küsimusi.
Vaadata küsitluse vastuseid vastajate või küsimuste põhiselt veebist ning eksportida küsitluse vastuseid Excelisse, et neid tulemuste analüüsiks töödelda.
Vähese ajakuluga registreerida konverentsist või mõnest suuremast firmaüritusest osavõtjaid.
Läbi viia erinevaid teste.