Oleme meelsasti nõus aitama ning andma nõu teemadel, mida me ise hästi tunneme ning milles omame kogemusi ja häid koostööpartnereid.
Hindame oma klientide aega ning ressursse ja soovime et koostöö oleks kõigi osapoolte huve arvestav ja kasulik.
Turunduskonsultatsioon on nõuandva ja soovitusliku iseloomuga protsess. Koostöös kliendiga kirjeldatakse objektiivselt ja mõõdetavalt infot, millel põhjal teha edaspidiseid finants-, juhtimis- ja turundusotsuseid.
Protsess:
- Hetkeolukorra kaardistamine ja peegeldus
- Probleemi määratlemine
- Info kogumine/töötlemine
- Lahenduste välja pakkumine ja valikute tegemine
- Järgnevate protsesside planeerimine
- Tegevuskava välja töötamine ja ellu viimine
- Auditeerimine
- Edaspidise tegevuse planeerimine
Analüüs:
- Turundus SWOT
- Uuringud
- Müügikanalite kaardistamine
- Marketingmix (kanalite kaardistus)
- Hinnang olukorra arenguvõimalustele
Info (olemasolev, uus, varjatud) loob aluse, millest edasi liikuda;
Turundusplaan ja strateegiad, äriplaneerimine loob võimalused ja suunad, millest teha ÕIGEID valikuid;
Reklaamistrateegia ja planeerimine (4P): õige tootega õigel ajal õiges kohas õigetele klientidele = KASU(M)
Kõigi tööde osas sõlmitakse kliendiga eelleping, milles sätestatakse töö eesmärgid, mahud, kulud, lepitakse kokku hinna ja ressursimäärad ning allkirjastatakse konfidentsiaalsuskokkulepe.
Võtke meiega ühendust juba täna. Vaatame koos mida saame ära teha!